Bc. Andrea Semančíková

Bakalářská práce

Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci. Cílem práce je analýza současné marketingové komunikace pojišťovny Kooperativa, a. s. Práce obsahuje dvě části. První část je teoretická. Druhá část je zaměřená na nástroje marketingové komunikace Kooperativy, a. s., kterými jsou reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a nové formy marketingové komunikace. Nejprve je charakterizována …více
Abstract:
The topic of bachelor thesis is the marketing communications. As a target is an analysis the current marketing communications insurance Kooperativa, a.s. The paper is split into two parts. The first part includes the theory and second part includes the marketing communications insurance Kooperativa which are advertising, public relations, sales promotion, personal selling and new forms of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích