Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Andrea Semančíková
Bc. Andrea Semančíková
Bachelor's thesis
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci. Cílem práce je analýza současné marketingové komunikace pojišťovny Kooperativa, a. s. Práce obsahuje dvě části. První část je teoretická. Druhá část je zaměřená na nástroje marketingové komunikace Kooperativy, a. s., kterými jsou reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a nové formy marketingové komunikace. Nejprve je charakterizována …viacAbstract:
The topic of bachelor thesis is the marketing communications. As a target is an analysis the current marketing communications insurance Kooperativa, a.s. The paper is split into two parts. The first part includes the theory and second part includes the marketing communications insurance Kooperativa which are advertising, public relations, sales promotion, personal selling and new forms of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m4t6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedúci: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová