Bc. Julia Ivashkina

Diplomová práce

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku

Customer's satisfaction measurement as a management tool in a company
Anotace:
Diplomová práce je věnovaná literární rešerši důležitosti měření a monitorování spokojenosti zákazníků, a to i v prostředí internetu a na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá metodami měření spokojenosti a sběru dat, prací s reklamacemi, seznamuje čtenáře s aktuálními technologiemi budování pověsti firmy na internetu. V praktické části je proveden vlastní výzkum spokojenosti zákazníků cestovní …více
Abstract:
The diploma thesis is devoted to research regarding the importance of measuring and monitoring customer satisfaction on the internet and on social networks. The theoretical part consists of satisfaction methods, data collection, customers complaints, and introducing readers to modern technologies that help build company reputation on the Internet. In the practical part, research was conducted on customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
  • Oponent: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní