Bc. Jan Ludvík

Master's thesis

Optimalizace PR (příp. marketingových) aktivit konkrétní firmy

Public Relations Tools Optimalization
Anotácia:
Práce je na základě použití marketingových metod a dotazníkového šetření zaměřena na optimalizaci PR a marketingových aktivit vybraného podniku. Za pomoci PR a marketingových nástrojů jsou dále sestaveny a popsány návrhy, které mohou zlepšit a zefektivnit současný stav PR a zároveň se tím podílet na zlepšení finanční situace.
Abstract:
The work is based on the use of marketing methods and questionnaire survey aimed at optimizing PR and marketing activities of company. Using PR and marketing tools are also compiled and described suggestions that can improve and streamline the current state of PR, while simultaneously contribute to the improvement of the financial situation.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
  • Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Kaderková, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting