Optimalizace PR (příp. marketingových) aktivit konkrétní firmy – Bc. Jan Ludvík
Bc. Jan Ludvík
Diplomová práce
Optimalizace PR (příp. marketingových) aktivit konkrétní firmy
Public Relations Tools Optimalization
Anotace:
Práce je na základě použití marketingových metod a dotazníkového šetření zaměřena na optimalizaci PR a marketingových aktivit vybraného podniku. Za pomoci PR a marketingových nástrojů jsou dále sestaveny a popsány návrhy, které mohou zlepšit a zefektivnit současný stav PR a zároveň se tím podílet na zlepšení finanční situace.Abstract:
The work is based on the use of marketing methods and questionnaire survey aimed at optimizing PR and marketing activities of company. Using PR and marketing tools are also compiled and described suggestions that can improve and streamline the current state of PR, while simultaneously contribute to the improvement of the financial situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rvj9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Kaderková, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev