Marcela FRYŠTACKÁ

Master's thesis

Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ

The influence of teaching methods on the quality of reading comprehension of pupils of the the first year of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj čtenářské gramotnosti u žáků prvního ročníku základní školy, přičemž se sleduje metoda, kterou je prvopočáteční čtení vyučováno. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí se čtenářskou gramotností. Přibližuje dvě nejčastěji užívané metody prvopočátečního čtení na českých školách a popisuje hodnocení čtení, které je zaměřeno na porozumění čtenému. Závěr teoretické …viac
Abstract:
This master thesis is focused on the development of reading literacy of first-graders. The method of teaching initial reading has been observed in the process. The theoretical part defines terms related to reading literacy, explains two of the most often used methods of teaching initial reading at Czech schools, and describes reading evaluation, which is focused on the comprehension of what has been …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRYŠTACKÁ, Marcela. Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta