Bc. Kateřina Vaňkátová

Master's thesis

Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.

Marketing Communications Forms of CK Firo-tour, a.s. Company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Firo-tour, a.s., která má poukázat na používané nástroje marketingové komunikace a zejména pak následné zhodnocení úrovně jejich použití. Na základě těchto zjištěných poznatků je zpracována SWOT analýza, jež má určit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby v marketingové komunikaci CK Firo-tour. Závěry této klíčové …more
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of the marketing communication of the travel agency FIRO-tour, which points out the applied tools of marketing communication in the travel agency, and especially a following review of their level of use. Based on these realized findings, the SWOT analysis is made to identify the strenghts and weaknesses, the opportunities and threaths of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní