Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes – Bc. Kristýna Šulová
Bc. Kristýna Šulová
Bachelor's thesis
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá strategiemi učení studentky s ADHD v individuálních hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje specifické poruchy učení s důrazem na poruchu pozornosti s hyperaktivitou a strategie učení používané při učení se cizímu jazyku. Praktická část se soustředí na informace získané studiem případové studie studentky s …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with learning strategies of a student with ADHD in one-to-one English language classes. The thesis is divided into theoretical and practical part. The purpose of the theoretical part is to describe specific learning differences with focus on attention deficit hyperactivity disorder, and learning strategies used when learning a foreign language. The practical part is based …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fg1jv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová