Vliv marketingové komunikace na kupní chování uživatele slevových portálů – Bc. Karolína Aubrechtová
Bc. Karolína Aubrechtová
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na kupní chování uživatele slevových portálů
The Effect of Marketing Communication on a Daily-Deal Shopper
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je identifikovat faktory mající vliv na efektivitu marketingové komunikace slevových portálů, zvláštní pozornost je věnována působení na sociálních sítích. Tato práce se také věnuje posouzení vlivu sociálních sítí na kupní chování uživatele slevových portálů. Součástí řešení je posouzení problémových míst v marketingové komunikaci portálu Slevomat.cz a návrh opatření …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to identify factors influencing the effectiveness of marketing communication of discount portals. Particular attention paid to social networking. This work also deals with the assessment of the impact of social networks on the purchasing behavior of users of discount portals. Part of the solution is the evaluation of the problem spots in the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUBRECHTOVÁ, Karolína. \textit{Vliv marketingové komunikace na kupní chování uživatele slevových portálů}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/fzd6v0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva