Analýza marketingové komunikace podniku Aquapark Uherské Hradiště, příspěvková organizace – Jan Maňásek
Jan Maňásek
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace podniku Aquapark Uherské Hradiště, příspěvková organizace
Analysis of Marketing Communication of the Aquapark Uherské Hradiště Company, State-funded Institution
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na příspěvkovou organizaci Aquapark Uherské Hradiště s cílem provést analýzu marketingové komunikace tohoto podniku, jenž přispívá k atraktivitě města a obohacuje sportovní i relaxační vyžití v regionu. Teoretická část je věnována problematice marketingu s podrobnějším zaměřením na marketingovou komunikaci. V praktické části je řešena charakteristika podniku prostřednictvím …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on state-funded institution Aquapark Uherské Hradiště. Its aim is to carry out an analysis of marketing communication in this company, which contributes to attractiveness of the town and expands sports and leisure activities in the region. The theoretical part deals with marketing with detailed focus on marketing communication. The practical part characterizes the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedúci: Vanda Klennerová
- Oponent: Marta Lednická
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŇÁSEK, Jan. \textit{Analýza marketingové komunikace podniku Aquapark Uherské Hradiště, příspěvková organizace}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/g17dn1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev