Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky – Sára Dimovová
Sára Dimovová
Master's thesis
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Analysis of Online Marketing Communication of Natural Cosmetics Brands
Abstract:
S příchodem nových technologií a celkovým pokrokem v oblasti digitalizace dochází u mnoha společností k zařazení sociálních sítí do svého marketingového plánu a k jejich pravidelnému využívání v rámci marketingové komunikace. Cílem této diplomové práce je provedení analýzy online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě Facebook a Instagram u třech značek přírodní kosmetiky. Je zjišťována …moreAbstract:
With the advent of new technologies and overall progress in digitisation, many companies are including social media in their marketing plan and using them regularly in marketing communications. This diploma thesis analyses the online marketing communication of three natural cosmetics brands on social media, Facebook and Instagram. The activity and effort of the examined companies put into creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146872
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2022
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Tomáš Balcar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIMOVOVÁ, Sára. \textit{Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/g1inrv/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev