Marie Tlapáková

Bakalářská práce

Návrh mediální kampaně

Drafting a media plan
Anotace:
Tato práce se zabývá sestavením mediálního plánu pro klienta, který pronajímá osobní sklady. Cílem práce je sestavit klientský brief, nezbytný pro poznání potřeb klienta a následně sestavení mediálního plánu tak, aby bylo dosaženo cílů klienta, které budou uvedenyv práci. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, složky klientského briefu, online marketing a jednotlivé kanály, které pak budou …více
Abstract:
This work covers creation of a media plan for a client who rents out personal warehouses.The aim of the work is to prepare a client brief, necessary to know the client’s needs and then conceive a media plan that would achieve the client's goals. The result will be presented here.The theoretical part describes marketing communication, client brief components, online marketing and individual channels …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.