Marie Tlapáková
Bakalářská práce
Návrh mediální kampaně
Drafting a media plan
Anotace:
Tato práce se zabývá sestavením mediálního plánu pro klienta, který pronajímá osobní sklady. Cílem práce je sestavit klientský brief, nezbytný pro poznání potřeb klienta a následně sestavení mediálního plánu tak, aby bylo dosaženo cílů klienta, které budou uvedenyv práci. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, složky klientského briefu, online marketing a jednotlivé kanály, které pak budou …víceAbstract:
This work covers creation of a media plan for a client who rents out personal warehouses.The aim of the work is to prepare a client brief, necessary to know the client’s needs and then conceive a media plan that would achieve the client's goals. The result will be presented here.The theoretical part describes marketing communication, client brief components, online marketing and individual channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev