Marketingová komunikace Českého atletického svazu – Bc. Tereza Fraňková
Bc. Tereza Fraňková
Master's thesis
Marketingová komunikace Českého atletického svazu
Marketing communication of the Czech Athletic Federation
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace ve sportu. Nejprve jsou v práci vymezeny termíny jako marketing a marketingová komunikace. Tyto poznatky jsou následně obohaceny o specifika marketingu ve sportu. Ve druhé části této práce jsou na základě dostupných zdrojů a vlastního pozorování analyzovány marketingové aktivity Českého atletického svazu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the use of marketing communication in sport. First, there are defined terms such as marketing and marketing communication. This knowledge is subsequently enriched by the specifics of marketing in sport. In the second part of this thesis are analyzed marketing activities of the Czech Athletic Federation on the basis of available sources and own observations. The main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ww4nb/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev