Marketingová komunikace Českého atletického svazu – Bc. Tereza Fraňková
Bc. Tereza Fraňková
Diplomová práce
Marketingová komunikace Českého atletického svazu
Marketing communication of the Czech Athletic Federation
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace ve sportu. Nejprve jsou v práci vymezeny termíny jako marketing a marketingová komunikace. Tyto poznatky jsou následně obohaceny o specifika marketingu ve sportu. Ve druhé části této práce jsou na základě dostupných zdrojů a vlastního pozorování analyzovány marketingové aktivity Českého atletického svazu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the use of marketing communication in sport. First, there are defined terms such as marketing and marketing communication. This knowledge is subsequently enriched by the specifics of marketing in sport. In the second part of this thesis are analyzed marketing activities of the Czech Athletic Federation on the basis of available sources and own observations. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ww4nb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev