Marketingová komunikace barbershopů – Bc. Lukáš Svítil
Bc. Lukáš Svítil
Diplomová práce
Marketingová komunikace barbershopů
Marketing communication od barbershops
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communication of barbershops and its influence on consumers. The aim of this thesis is to identify the factors of marketing communication influencing consumers in the choice of barbershop and to propose recommendations in the field of marketing communication for entities operating in this market. To meet the objective, qualitative research (n = 36) combining an eye-tracking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev