Bc. Lukáš Svítil

Master's thesis

Marketingová komunikace barbershopů

Marketing communication od barbershops
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment …more
Abstract:
The thesis deals with marketing communication of barbershops and its influence on consumers. The aim of this thesis is to identify the factors of marketing communication influencing consumers in the choice of barbershop and to propose recommendations in the field of marketing communication for entities operating in this market. To meet the objective, qualitative research (n = 36) combining an eye-tracking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2024
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Lenka Procházková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty