Bc. Lukáš Svítil

Diplomová práce

Marketingová komunikace barbershopů

Marketing communication od barbershops
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment …více
Abstract:
The thesis deals with marketing communication of barbershops and its influence on consumers. The aim of this thesis is to identify the factors of marketing communication influencing consumers in the choice of barbershop and to propose recommendations in the field of marketing communication for entities operating in this market. To meet the objective, qualitative research (n = 36) combining an eye-tracking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty