Kristína Vaverčáková

Bakalářská práce

Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov

Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním nově vznikající značky denních diářů Daeos prostřednictvím marketingové komunikace, protože implementace funkční a efektivní marketingové komunikace s důrazem na výkonnou komunikační strategii je základem pro úspěch začínající značky. Cílem této práce je vypracovat návrh efektivní komunikační strategie pro podporu prodeje denních diářů a zvýšení povědomí o značce …více
Abstract:
The primary focus of the bachelor's thesis is on the branding of a newly established daily planner brand through marketing communication. The implementation of functional and effective marketing communication, which underlines a powerful communication strategy, forms the basis for the success of a start-up brand. The aim of this thesis is to develop an effective communication strategy proposal to promote …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá budovaním novovznikajúcej značky denných diárov Daeos prostredníctvom marketingovej komunikácie, pretože implementácia funkčnej a efektívnej marketingovej komunikácie s dôrazom na výkonnú komunikačnú stratégiu je základom pre úspech začínajúcej značky. Cieľom tejto práce je vypracovať návrh efektívnej komunikačnej stratégie na podporu predaja denných diárov a zvýšenie povedomia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
  • Vedoucí: Alžbeta Gburíková
  • Oponent: Petra Ivanega

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi