Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov – Kristína Vaverčáková
Kristína Vaverčáková
Bakalářská práce
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním nově vznikající značky denních diářů Daeos prostřednictvím marketingové komunikace, protože implementace funkční a efektivní marketingové komunikace s důrazem na výkonnou komunikační strategii je základem pro úspěch začínající značky. Cílem této práce je vypracovat návrh efektivní komunikační strategie pro podporu prodeje denních diářů a zvýšení povědomí o značce …víceAbstract:
The primary focus of the bachelor's thesis is on the branding of a newly established daily planner brand through marketing communication. The implementation of functional and effective marketing communication, which underlines a powerful communication strategy, forms the basis for the success of a start-up brand. The aim of this thesis is to develop an effective communication strategy proposal to promote …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá budovaním novovznikajúcej značky denných diárov Daeos prostredníctvom marketingovej komunikácie, pretože implementácia funkčnej a efektívnej marketingovej komunikácie s dôrazom na výkonnú komunikačnú stratégiu je základom pre úspech začínajúcej značky. Cieľom tejto práce je vypracovať návrh efektívnej komunikačnej stratégie na podporu predaja denných diárov a zvýšenie povedomia …víceKlíčová slova
podpora prodeje online marketing sociální sítě budování značky Instagram komunikační strategie
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
- Vedoucí: Alžbeta Gburíková
- Oponent: Petra Ivanega
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková