Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR) – Duyen Monika Nguyenová
Duyen Monika Nguyenová
Bachelor's thesis
Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)
Fundraising, sponsorship and donorship in British cultural institutions (in comparison with the Czech Republic)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fundraisingem a jeho srovnáním ve vybraných britských a českých kulturních institucích. První část práce se věnuje východiskům jako je vymezení pojmu fundraising, jeho zásadám a segmentaci. Dále popisuje dárcovství a jeho daňovou úpravu v České republice a Spojeném království. V souvislosti se státním financováním je zde rozebrána problematika daňových asignací v kultuře …moreAbstract:
This work deals with fundraising and its comparison between selected British and Czech cultural institutions. The first part is dedicated to defining the concept of fundraising, its principles and segmentation. Subsequently the work contains a description of donorship and its reflection in the tax system in the Czech Republic and the United Kingdom. In conjunction with state financing, the issue of …moreKeywords
sponzoringKeywords
dárcovstvíKeywords
Velká BritánieKeywords
fundraisingKeywords
kulturní instituceKeywords
kulturní politika
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/10369
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Jiří ŠTILEC
- Reader: Roman BĚLOR
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYENOVÁ, Duyen Monika. \textit{Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Hudební a taneční fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/gaxa9e/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 3. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / field:
Hudební umění / Hudební produkce
Theses on a related topic
-
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Kulturní život města Loun v 1. polovině 20. století se zaměřením na vybrané kulturní instituce (divadla, kina a výstaviště)
Jana MULÁKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Kultura a kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
Mariana Koutská -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Vizuální řešení kulturní instituce
Lucie Hůlková