Analýza marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu se zaměřením na probiotika – Filip Vach
Filip Vach
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu se zaměřením na probiotika
Analysis of the Marketing Mix in the Pharmaceutical Industry with a Focus on Probiotics
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového mixu na trhu s probiotiky. Hlavním cílem bylo zjistit, jak farmaceutické společnosti pracují s marketingovým mixem a jak efektivní je tento postup směrem k zákazníkům. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části byly podrobně vysvětleny složky marketingového mixu s následným popsáním farmaceutického trhu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the current state of the marketing mix in the market of probiotics. The main goal was to find out how pharmaceutical companies work with the marketing mix and how effective this procedure is towards customers. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part explained in detail the components of the marketing mix with a further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcel Houžva
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACH, Filip. \textit{Analýza marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu se zaměřením na probiotika}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/gdkx0r/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev