Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání – Kirill Chernov
Kirill Chernov
Master's thesis
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Opportunities of use of social networks for business support
Anotácia:
Zaměření diplomové práce je problematika sociálních sítí z pohledu jejich využití pro podporu podnikání.Teoretická část obsahuje úvod do tématu sociálních médií a sociálních sítí, ve kterém jsou popsány pojmy, atributy a příklady sociálních médií, ke kterým právě patří sociální sítě. Dále jsou uvedeny významné sociální sítě s popisem funkcí, které tyto sítě nabízejí uživatelům. Nechybí představení …viacAbstract:
The focus of the diploma thesis is the analysis of social networks from the perspective of their usage in order to support business activities.The theoretical part contains an introduction to the theme of social media and social networks, which describes the concepts, attributes and examples of social media to which social networks belong. In addition, there are mentioned significant representatives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
- Vedúci: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jan Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová