Rebranding v organizaci – Ing. Alexandra Janoušková
Ing. Alexandra Janoušková
Bakalářská práce
Rebranding v organizaci
Rebranding in Organization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku moderního brand managementu v období posledních dvaceti let, který se stal rychle rozvíjející disciplínou. Zaměřuje se především na teoretická východiska marketingu a jeho nástrojů. Podrobněji uvádí nástroje marketingového mixu, marketingové koncepce a strategického marketingu s důrazem na marketing značky. V současném světě nabývá na významnosti vytváření …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on modern brand management on the course of the last twenty years which has become a rapidly developing discipline. The thesis deals namely with the theoretical foundations of marketing and marketing tools. In details it explains marketing mix tools, marketing conceptions as well as strategic marketing tools with a special focus on brand marketing. In today's world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vgahr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev