Ing. Alexandra Janoušková

Bakalářská práce

Rebranding v organizaci

Rebranding in Organization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku moderního brand managementu v období posledních dvaceti let, který se stal rychle rozvíjející disciplínou. Zaměřuje se především na teoretická východiska marketingu a jeho nástrojů. Podrobněji uvádí nástroje marketingového mixu, marketingové koncepce a strategického marketingu s důrazem na marketing značky. V současném světě nabývá na významnosti vytváření …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on modern brand management on the course of the last twenty years which has become a rapidly developing discipline. The thesis deals namely with the theoretical foundations of marketing and marketing tools. In details it explains marketing mix tools, marketing conceptions as well as strategic marketing tools with a special focus on brand marketing. In today's world …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní