Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice – Jana Foukalová
Jana Foukalová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice
Analysis of marketing communication of a company Vinné sklepy Valtice, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce pod názvem "Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice, a.s." ve své teoretické části charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které následně v aplikační části analyzuje a vyhodnocuje na základě informací o dané společnosti. Druhá část aplikační práce je založena na dotazníkovém šetření, z nějž jsou následně vyvozeny závěry a doporučení týkající …víceAbstract:
The bachelor thesis titled "Analysis of marketing communication of a company Vinné sklepy Valtice, a.s." describes in the theoretical part all instruments of the communication mix, which are consequently analysed in the application part, based on the information about the selected company. The second part of the thesis is based on the questionnaire examination that provides the conlusions, findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: David Šťastný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev