Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu – Karel Geba
Karel Geba
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu
Marketing communication of the Czech–Moravian Ball Hockey Association
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Českomoravského svazu hokejbalu. Jejím hlavním cílem je navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace na základě analýz a výsledků zkoumání. To povede k vyšší efektivitě stávajících nástrojů a k zhodnocení možnosti zavedení dalších forem komunikace. Výsledek práce přinese Českomoravskému svazu hokejbalu návrh na rozvoj a implementaci …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech–Moravian Ball Hockey Association. The main aim is to propose recommendations for the streamlining of marketing communication based on analyses and research results. This will lead to better efficiency of existing tools and to an evaluation of the possibility of introducing other forms of communication. The result of the work will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83086
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Martin Komárek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83086
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev