Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Monika Zárubová
Bc. Monika Zárubová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communication of Prague Airport and Synergetic Effect of its individual Tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, která je firmami využívána především pro zaujetí cílové skupiny jasným, srozumitelným, konzistentním a působivým komunikačním sdělením. Koncept integrované marketingové komunikace využívá většího počtu komunikačních nástrojů, které musí být vhodně kombinovány tak, aby bylo dosaženo synergického efektu, tj. efektu, kdy účinek jednoho …víceAbstract:
This thesis deals with integrated marketing communication which is exploited by firm companies due to clear, comprehensible, consistent and impressive communication message. Marketing communication concept uses large numbers of communication tools, which need to be well combined to achieve the synergetic effect, i. e. effect when using one communicating tool doubles the effect of another communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yhoah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.
Katarzyna Kantorová