Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele – Miriam Kožušníková
Miriam Kožušníková
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
The Effect of Social Media on Consumer´s Purchasing Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele v určité věkové kategorii pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska chování spotřebitele, která obsahují vysvětlení, kdo to spotřebitel je, typologie spotřebitele …víceAbstract:
This Bachelor Thesis is focusing on the influence that social networks have on consumer‘s purchasing behavior. The main objective was to analyze how social networks effect consumer’s spending behavior in targeted age group using a quantitative questionnaire. Thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical section we introduce the main theoretical frameworks and explain who is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Michaela Baudišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout