Miriam Kožušníková

Bachelor's thesis

Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele

The Effect of Social Media on Consumer´s Purchasing Behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele v určité věkové kategorii pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska chování spotřebitele, která obsahují vysvětlení, kdo to spotřebitel je, typologie spotřebitele …more
Abstract:
This Bachelor Thesis is focusing on the influence that social networks have on consumer‘s purchasing behavior. The main objective was to analyze how social networks effect consumer’s spending behavior in targeted age group using a quantitative questionnaire. Thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical section we introduce the main theoretical frameworks and explain who is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Lenka Kauerová
  • Reader: Michaela Baudišová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod