Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost – Ing. Ivo Dupal
Ing. Ivo Dupal
Master's thesis
Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost
Corporate social responsibility and competitiveness
Abstract:
V této práci je cílem, po shrnutí teoretických poznatků z oblasti společenské odpovědnosti a konkurenceschopnosti podniku, ve vybraném podniku analyzovat současný stav, na jehož základě budou podány návrhy řešení, které by měly vést ke zlepšení současného stavu v tomto podniku a jeho pozice mezi konkurenty.Abstract:
The goal of this thesis is, after getting insight of theory about corporate social responsibility and competitiveness, analysing current status and based on this analysis present propose solutions, that will lead to improvement of the status and of company´s position amonit competitors.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sgp01/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Miluše Císařová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Porovnání principů Corporate Governance v rozvinutých ekonomikách a v zemích střední a východní Evropy
Anastasiya Tishchenko -
Ekonomické a právní aspekty corporate governance v podniku
Barbora Šutariková -
Ekonomické a právní aspekty corporate governance v podniku
Tomáš Barták -
Ekonomické a právní aspekty corporate governance v podniku
Jana Švaříčková -
Corporate Social Responsibility in Automotive Industry
Michal Bím -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova