Význam ambulantní fyzioterapie v edukaci jedinců se soubežným postižením více vadami – Bc. Kateřina Ohlídalová
Bc. Kateřina Ohlídalová
Diplomová práce
Význam ambulantní fyzioterapie v edukaci jedinců se soubežným postižením více vadami
Importace of physioterapy in questions of education of persons with major and concominaut affection by many defeats.
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce byl význam ambulantní fyzioterapie v edukaci jedinců se souběžným postižením více vadami. Diplomová práce je členěna do čtyř kapitol: první a druhá kapitola tvoří teoretickou část práce. První kapitola je zaměřena na definici souběžného postižení více vadami, etiologii a výskyt, vnitřní vnímání těchto jedinců a vybrané možné metody práce s osobami se souběžným postižením …víceAbstract:
The main topic of the dissertation was the importance of physiotherapy in cases of pupils with more parallel handicaps. The specific aim of the dissertation was to prove advantages of multi - discipline cooperation in the task of the care about the pupils with more parallel handicaps. The next aim was to prove a positive effect of the possibility of taking special pedagogical methods into physiotherapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/linlb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Rozvoj klíčových kompetencí u osob se souběžným postižením více vadami ve spolku Vrátka
Lenka Stejskalová