Struktura vyprávění příběhů u dětí s ADHD – Mgr. Dana Tvrďochová
Mgr. Dana Tvrďochová
Master's thesis
Struktura vyprávění příběhů u dětí s ADHD
Structure of stories telling by children with ADHD
Anotácia:
Diplomová práce se snaží přispět k poznání vnitřního světa dětí s ADHD prostřednictvím rozboru příběhů, které vypravují. Ty jsou získány metodou Dovypravování příběhů (Chrz, 2002, Albro, Stein, 1997). Tento kvalitativní výzkum je založen na výsledcích analýzy příběhů 20 chlapců s ADHD ve věku 10 - 11 let. Analyzována byla struktura a obsah příběhů a frekvence výskytu jednotlivých slovních druhů. Výsledky …viacAbstract:
The aim of this diploma work is to gain new information about inner life of children with ADHD by means of stories, which they are telling. The stories are acquired by method of telling uncomplete stories(Chrz, 2002, Albro, Stein, 1997. This qualitative research is based on results of analysis of stories from 20 boys with ADHD (10-11 years old). We were exploring structures and contents of stories …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/elh8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
- Vedúci: prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
,,Voda" - tematická řada ve výtvarné výchově pro střední školní věk
Veronika KALKUŠOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ