Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh – Bc. Lucie Smékalová
Bc. Lucie Smékalová
Master's thesis
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
Initial marketing campaign of the Legend aircraft introduction in the market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingu tzv. luxusního zboží a postupy k vytvoření marketingové kampaně nového produktu, kterým je ultralehké letadlo LEGEND. Tato diplomová práce čtenáře seznámí s marketingovými postupy pro fázi zavádění nového výrobku na nové trhy. Práce zkoumá konkurenční prostředí ultralehkého letadla LEGEND, identifikuje segment cílových zákazníků a definuje positioning nového …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing for luxury goods and procedures to create a marketing campaign for a new product the ultralight LEGEND aircraft. This thesis introduces readers to marketing practices for the launching stage of a new product into new markets. It also looks into the competitive environment of the ultralight LEGEND aircraft and identifies a section of the target customers …moreKeywords
cílová skupina zákazníků distributor ultralehké letadlo holistický marketing vztahový marketing komunikační nástroje integrovaný marketingový komunikační mix zaváděcí marketingová kampaň target group of customers ultralight aircraft holistic marketing relationship marketing means of communication integrated marketing communication mix initial marketing campaign
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e3qcx/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace
Kateřina Böhmová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační kampaně
Martina Ježková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Jan NOVÝ -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek