Role sociálních sítí v komunikačním mixu – Bc. Denisa Vodrážková
Bc. Denisa Vodrážková
Diplomová práce
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
The Role of Social Networks in the Communications Mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rolí sociálních sítí v komunikačním mixu firmy. Hlavním cílem práce je analýza současné komunikace firmy MIX-TEE velkoobchod, s.r.o. na sociální síti Facebook, zhodnocení a případné návrhy na zlepšení této komunikace. Teoretická část popisuje základní pojmy, např. malé a střední firmy, marketingovou komunikaci na internetu, internetový marketing, komunikační mix. Blíže se …víceAbstract:
This thesis deals with the role of social networks in the communications mix of the company. The main objective is to analyze the current communications firm MIX-TEE on the social network Facebook, evaluation and any suggestions to improve this communication. The theoretical part describes the basic concepts, eg. small and medium-sized businesses, marketing communication on the internet, internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tweg0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová