Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image – Bc. Karolina Koutná
Bc. Karolina Koutná
Diplomová práce
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Social Responsibility of the Cosmetic Company Yves Rocher and the Influence on Corporate Image
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společensky odpovědnými aktivitami kosmetické společnosti Yves Rocher, která je trhu již několik desítek let a své kořeny má ve Francii, kde vznikla jako rodinná firma, která nyní expanduje do celého světa. Důležité je zpracování teoretické části, které se věnuje společenské odpovědnosti a firemní image. Také se zaměří na možné typy aktivit spojené se společenskou odpovědností …víceAbstract:
This master's thesis deals with the socially responsible activities of the cosmetics company Yves Rocher. This company has been on the market for several decades and has its roots in France. Originally established as a family business, Yves Rocher has since expanded worldwide. The theoretical part of this thesis is crucial for explaining its key concepts, such as social responsibility and corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUTNÁ, Karolina. \textit{Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/go77dx/.
Jak správně citovat práci
Koutná, Karolina. Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická