Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti – Veronika Gröschlová
Veronika Gröschlová
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti
Evaluation of marketing communication of event Mostecke slavnosti
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci k události Mostecké slavnosti, která se pořádá každoročně již 30 let. Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace města Most a vytvoření návrhů pro další ročník slavností. Teoretická část je zpracována na základě metody studia a komparace odborné literatury zabývající se obecnou charakteristikou pojmů, které s marketingovou komunikací …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on marketing communication for the event Mostecka slavnost, which has been held annually for 30 years. The goal of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the city of Most and to create proposals for the next year's festivities. The theoretical part is elaborated on the basis of the method of study and comparison of professional literature dealing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Jan Huml
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRÖSCHLOVÁ, Veronika. \textit{Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/grbw8v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva