Bc. Natalie Zemanová

Bakalářská práce

Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku

Social media as a tool of marketing communication of a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci na sociálních sítích dvou podniků. Práce je členěna do dvou dílčích částí, teoretická a analytická. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a sociálními sítěmi. Analytická část je zpracována na základě odborných základů teoretických východisek. V této praktické části je uvedená metodika zpracování, je zde zpracována analýza …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of two companies on social networks. The thesis is divided into two main parts, theoretical and analytical. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and social networks. The analytical part is processed on the basis of theoretical part. The practical part includes methodology of this thesis, analysis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.