Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Natalie Zemanová
Bc. Natalie Zemanová
Bachelor's thesis
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Social media as a tool of marketing communication of a selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci na sociálních sítích dvou podniků. Práce je členěna do dvou dílčích částí, teoretická a analytická. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a sociálními sítěmi. Analytická část je zpracována na základě odborných základů teoretických východisek. V této praktické části je uvedená metodika zpracování, je zde zpracována analýza …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of two companies on social networks. The thesis is divided into two main parts, theoretical and analytical. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and social networks. The analytical part is processed on the basis of theoretical part. The practical part includes methodology of this thesis, analysis of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/o54rf/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Natalie. \textit{Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/grjh5l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev