Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Natalie Zemanová
Bc. Natalie Zemanová
Bakalářská práce
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Social media as a tool of marketing communication of a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci na sociálních sítích dvou podniků. Práce je členěna do dvou dílčích částí, teoretická a analytická. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a sociálními sítěmi. Analytická část je zpracována na základě odborných základů teoretických východisek. V této praktické části je uvedená metodika zpracování, je zde zpracována analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of two companies on social networks. The thesis is divided into two main parts, theoretical and analytical. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and social networks. The analytical part is processed on the basis of theoretical part. The practical part includes methodology of this thesis, analysis of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o54rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev