Bc. Jana Zemanová

Bakalářská práce

Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard

Promotion of loyalty program for business unit - Tesco Clubcard
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací věrnostního programu obchodní jednotky Tesco - Tesco Clubcard. V první části práce se věnuji vysvětlení základních pojmů jako je marketingová komunikace, podpora prodeje a její cíle, věrnostní programy a jejich historie. Dále také objasňuji význam slova loajalita, která je nedílnou součástí každého věrnostního programu. V druhé části práce jsem se zaměřila …více
Abstract:
This thesis is dedicated to promoting the loyalty program of retail chain Tesco – Tesco Clubcard. The first part is devoted to the explanation of terms such as marketing communications, sales promotions and its goals, loyalty programs and their history. It also clarifies the meaning of word loyalty which is an integral part of any loyalty program. In the second part I focused on Tesco and especially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní