Prostředky Public relations jako součást marketingu střední školy – Ing. Tereza Báčová
Ing. Tereza Báčová
Bachelor's thesis
Prostředky Public relations jako součást marketingu střední školy
Means of public relations as a part of marketing of high school
Abstract:
Každý subjekt v ziskovém či neziskovém sektoru, aby obstál v konkurenčním boji, by se měl v rámci své činnosti věnovat aktivitám PR a marketingové komunikaci. To platí i pro školy a školská zařízení, protože vzhledem k populačnímu vývoji a nárůstu počtu škol vzniká školám problém s úbytkem žáků hlásících se k jejich studiu. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak střední školy s tímto problémem bojují …moreAbstract:
Every entity in the profit or non-profit sector should follow within the framework of its activities, in order to remain competitive, the activities of PR and marketing communications. This also applies to schools and educational establishments. Due to the populations development and the growth in the number of schools there is a problem with the loss of school pupils reporting to their studies. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a6w4y/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev