Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s. – Mgr. Pavel JERMAKOV
Mgr. Pavel JERMAKOV
Master's thesis
Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.
Communication strategy of a private healthcare organisation Gemini Eye Center.
Anotácia:
Diplomová práce se tématicky dotýká soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. Nejprve popisuje obecné charakteristiky marketingu služeb, marketingových komunikací a uvádí některá specifika zdravotnického prostředí. Následuje seznámení se sledovanou organizací, konkrétně s její nabídkou a současnými komunikačními aktivitami. Další data o momentálním stavu pocházejí z relativně rozsáhlého …viacAbstract:
This diploma thesis deals with Gemini eye center {--} a private healthcare facility. The first part aims at explaining some basic principles of services marketing, healthcare marketing and marketing communication. This is followed by an analysis of the clinic itself. Main focus is of course on marketing communication. An important source of data is a questionnaire which was filed out by more than 1000 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JERMAKOV, Pavel. \textit{Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gtvari/.
Jak správně citovat práci
JERMAKOV, Pavel. Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.
Pavel JERMAKOV -
Analýza motivace zaměstnanců na oční klinice Gemini a.s.
Tereza BOHÁČKOVÁ -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková