Dovednost dětí s vývojovou dysfázií vyprávět známý příběh – Bc. Dominika Švorcová
Bc. Dominika Švorcová
Bakalářská práce
Dovednost dětí s vývojovou dysfázií vyprávět známý příběh
Ability of children with developmental dyshasia to narrate a familiar story
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dovedností dětí s vývojovou dysfázií vyprávět známý příběh v první a druhé třídě základní školy logopedické. Skládá se za dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část vychází z analýzy odborné literatury s danou problematikou a je rozdělena do dvou kapitol. Ve třetí kapitole se nachází výzkumné šetření zaměřené na analýzu dovedností dětí s vývojovou dysfázií vyprávět …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with skills of children with a developmental dysphasia to tell a familiar story in a first and second class of an elementary school speech therapy. The thesis there are two parts, theoretical and empirical. The theoretical part is based on the analysis of the professional literature of the topic and is divided into two chapters. In the third chapter is a research investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m9kw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová