Bc. Linda Vithová, DiS.
Master's thesis
Věrnostní programy v retailu
Abstract:
Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou věrnostních programů u různých retailingových řetězců. Zjištěné výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření zpracované pomocí kvantitativních metod dávají náhled na problematiku věrnostních programů v maloobchodních řetězcích. Výzkum se také zabývá návrhem nového věrnostního programu zpracovaného na základě zjištěných výsledků. Výsledky tohoto výzkumu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the content analysis of loyalty programs at various retailing chains. The results of the content analysis and questionnaire survey processed using quantitative methods give an insight into the issue of loyalty programs in retail chains. The research also deals with the design of a new loyalty program developed on the basis of the results found. At the end of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/l8gai/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 7. 2023
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Sulek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev