Bc. Timur Panov

Diplomová práce

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Abstract:
The following diploma thesis is dedicated to the topic sales promotion as a tool of integrated marketing communications and the objective of the whole work is to analyze the sales promotion campaigns of the selected trade company and if needed, suggest ways to improve the sales promotion in the company. The whole thesis itself is divided into two parts. The first part is theoretical and includes theoretical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication