Zhodnocení marketingové komunikace – Denisa Fialová
Denisa Fialová
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace
Evaluation of Marketing Communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, v rámci které jsou charakterizovány pojmy podstatné pro její vypracování. Jsou jimi marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix a marketingový výzkum. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována do analýzy marketingové komunikace konkrétního ekonomického …víceAbstract:
The topic of the thesis is evaluation of marketing communication. In the theoretical part is performed literature review within which are characterized important concepts for this elaboration. They are marketing, communication, marketing communication, communication mix and marketing research. Practical part is completed by marketing research which was performed in the fairs in Bratislala and Prague …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
- Oponent: Jana Kanalošová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva