Bc. Barbora Málková

Bachelor's thesis

Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku

Usage of Advertisement as an Integrated Marketing Communication Tool within the Product Life Cycle
Abstract:
Obor integrované marketingové komunikace propojuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace tak, aby firma a její sdělení působilo propojeně a sjednoceně a tím působilo daleko příjemněji na spotřebitele a jeho podvědomí. Proto je nezbytné, aby všechny nástroje, které firma zapojí do svého sdělení byly propojené a fungovaly společně jako celek. Proto jsem si pro svou práci vybrala dvě produktová …more
Abstract:
The field of integrated marketing communication connects individual tools of marketing communication, so that the company and its message seem connected and unified, and those have a much more pleasant effect on the consumer and his subconscious. Therefore, i tis esential that all the tools that the company uses in its communication are interconnected and work together as a whole. That´s why U chose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní