Analýza internetové komunikace společnosti na B2B trhu – Michaela Lukovská
Michaela Lukovská
Bachelor's thesis
Analýza internetové komunikace společnosti na B2B trhu
Analysis of the Internet Communication of B2B Market
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou internetové komunikace firmy, která obchoduje na B2B trhu převážně s hutním materiálem. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci, dále internetové komunikaci, marketingové komunikaci na B2B trhu, SEM a SEO a analýzám návštěvnosti webových stránek prostřednictvím Google Analytics a Heat map. Díky analýze v praktické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of Internet communication of company, which trades on the B2B market of metallurgical products. The bachelor thesis includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on marketing communication, Internet communication, marketing communication in the B2B market, SEM and SEO and web site traffic analysis by Google Analytics and Heat Maps …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91345
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev