Bc. Tu-Trinh Phamová

Bachelor's thesis

Využití internetového marketingu ve vybraném podniku

Utilization of an internet marketing in a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů internetového marketingu ve vybraném e-shopu. Cílem této práce bylo vybrat nástroje, které budou vhodné pro e-shop a aplikovat je do jeho komunikačního mixu. Práce byla rozdělena do dvou částí. V první teoretické části byla rozebrána problematika marketingu a internetového marketingu. Druhá praktická část obsahuje analýzu dat e-shopu a konkrétní experiment …more
Abstract:
Bachleor thesis deals with the use of internet marketing tools in a selected e-shop. The aim of this work is to select tools that will be suitable for the e-shop and apply them to their communication mix. In the first theorethical part, the issue of marketing and internet marketing was discussed. The second practical part contains the analysis of e-shop data and a specific experiment of tools. Based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Březinová
  • Reader: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.