Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy – Bc. Tereza Šťastná
Bc. Tereza Šťastná
Bakalářská práce
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
The Olympic Games and its moral aspects as a educational topic for 5th and 6th year of primary school
Anotace:
Bakalářská práce Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy se zabývá využitím modelu integrované tematické výuky ve výukovém programu s tématem olympijských her. Teoretická část práce se skládá z kapitol věnovaných integrované tematické výuce, dramatické výchově, olympijským hrám a akčnímu výzkumu, které tvoří oporu praktické části bakalářské práce …víceAbstract:
The bachelor's thesis Olympic Games and their moral aspects as a teaching topic for the 5th and 6th year of primary school deals with the use of the model of integrated thematic teaching in the curriculum with the topic of the Olympic Games. The theoretic part consists of chapters dedicated to integrated thematic teaching, drama education, the Olympic Games and action research. These form the ground …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tantg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lenka Polánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková